zaterdag 17 juli 2010

Laatste berichtje

Beste allemaal,

Na een geweldig jaar vol met ervaringen is voor mij de vakantie aangebroken. Ik ben nu al een paar weken definitief terug in Nederland en dit wordt dus ook mijn laatste nieuwsbrief.
Maar er zijn in de afgelopen maanden nog wel wat dingen gebeurt waar ik nog kort over zal vertellen. In Juni hebben we een geweldige evangelisatie actie gehad samen met de bijbelschool Foundation for Life in Zeilhem. In Doetichem en Winterswijk zijn we overdag de straat op gegaan om mensen over Jezus te vertellen. Vooral jonge mensen stond heel open en een aantal hebben een keus voor Jezus gemaakt! ’s Avonds hielden we gebedsgenezingsamenkomsten en opnieuw kozen mensen voor Jezus. Ook zijn er verschillende wonderen van genezing gebeurt. Al met al was het een te gekke week.

Een ander hoogtepunt van de afgelopen tijd was een weekend over de Heilige Geest. Dat was in samenwerking met een kerk in Schinnen. Het was een fijn weekend, wij als studenten hebben anderen geholpen om te bidden voor zieken, om te profeteren, om nieuwe liederen te zingen. Het was ook mijn eerste keer om op het podium zomaar een nieuw lied te zingen en God daarin te prijzen. Een nieuw lied dat ontstaat als je begint te zingen en kan je dus niet oefenen. Ik heb daarin echt mijn grens verlegd en gelukkig ging het goed, het is toch altijd weer even spannend.

Verder is mijn scriptie af. De titel is ‘Zorg voor jezelf!’ met als ondertitel ‘een goede balans tussen ontspanning en inspanning’. Tijdens de afsluiting van dit jaar heb ik hem gepresenteerd en hebben wij ook een certificaat van de bijbelschool meegekregen. Op dat certificaat staan persoonlijke dingen aan de hand van de 7 C’s van de bijbelschool, je talenten en je minder goede punten. En na een slot gebed was het toch echt voorbij…

Tot slot wil ik iedereen heel erg bedanken voor de steun van dit jaar, zowel financieel als gebed. Ik heb het heel fijn gehad, soms ook wel lastig maar ik heb vooral enorm veel geleerd. Ik wil alles wat ik geleerd heb, stap voor stap gaan toepassen in mijn leven. Volgend jaar ga ik de versnelde Pabo doen, in drie jaar ipv 4 jaar. Ik heb er erg veel zinin maar ga eerst nog lekker vakantie vieren en werken. Mijn bijbelschool jaar is voorbij, en dit dan ook mijn laatste berichtje.

Lieve groetjes,

Carina

2 opmerkingen:

  1. Hey Carina,
    Ik heb jullie tijdens je C7-jaar een paar keer bezig gezien. Nu pas lees ik je blog en ben eigenlijk wel benieuwd naar je scriptie. Is het mogelijk daar een exemplaar (digitaal) van in te kijken?
    Hoop dat je de afgelopen jaren ook de uitdagingen op je pad bent aangegaan.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Ilse,
    Dat kan wel. Zoek me anders op op facebook en laat een berichtje achter met je gegevens.. dan kan ik het mailen.
    Groetjes,
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen