donderdag 24 september 2009

acties

hey mensen!

Elke week maak ik weer nieuwe dingen mee, allemaal bijzonder.
Afgelopen zondag hadden we een samenkomst in Maasbracht, waar Wim was gevraagd om te spreken over bevrijding. Wij hebben daar een lied gezongen en gespeeld met zn 3en, (erg leuk om weer op het podium te staan) en daarna hardop met de hele gemeente in tongen gesproken. Na de preek hebben we als studenten samen met Wim en de voorganger gebeden voor de mensen die bevrijding nodig hadden. Veel mensen kwamen naar voren. Ik vind het erg gaaf om deze mensen vrij te zetten in Jezus naam!
Afgelopen dinsdag, woensdag en vandaag waren er gebedsgenezingsacties in Antwerpen. Niet zo groot als wij in Nederland gewend zijn, een stuk of 50 man. Na een demonstratie en uitleg over genezing riep Wim de mensen naar voren en mochten wij voor hen bidden waarbij benen en armen weer gelijk werden en pijn weg ging. Heel gaaf om mee te maken.
Voor de rest vooral onderwijs gehad over vervulling van de Heilige Geest en over de 5 bedieningen en nog veel meer.
Komende vrijdag hebben we een samenkomst in brussel en in het weekend is het wat rustiger dus dat is op zich wel lekker.

Groetjes,

Carina

2 opmerkingen:

  1. Hee!

    Sta je toch nog op het podium! Haha, je was toch bang dat je dat heel lang niet zou kunnen doen??
    Gaaf dat je allemaal van zulke dingen meemaakt!

    Nou, ik mail je nog wel een keer met een heel uitgebreid verhaal, maar voor nu: succes deze week en geniet van je vrije tijd!

    Xjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Carina,

    Ik ben Lineke, een van de studente's van vorig jaar. Misschien herinner je me nog :). Ik vind het leuk om zo te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    Als ik je een tip mag geven: haal alles eruit wat erin zit en geniet volop.
    Groet,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen