vrijdag 11 september 2009

eerste weekje

Mijn eerste weekje zit er bijna op. Ik ben inmiddels aardig gewend, en weet alles te vinden. Leuven is een erg leuk stadje met allerlei mogelijkheden, we hebben al de tijd gehad om alles te bekijken en we kunnen ons hier prima vermaken.
We hebben al lesgehad van verschillende lesgevers over o.a. gebed, evangelisatie, communicatie en het vaderhart en over de profeten uit de bijbel. Het onderwijs is vernieuwend en ze laten ons naar meerdere kanten kijken van het bijbelse onderwerp zodat we zelf een onderbouwde mening over bepaalde zaken kunnen vormen. Dat vindt ik erg leuk, je neemt de dingen niet zomaar aan maar bekritiseerd ze en bekijkt ze ook van een andere kant.
Er is veel tijd voor het maken van muziek dus probeer piano en gitaar te spelen en ik zing lekker veel. Daar heb ik erg veel lol in. En natuurlijk moet er ook het nodige in het huishouden worden gedaan dus we mogen lekker afwassen enzovoort. Het eten is erg lekker en we mogen als we willen zelf ook in de keuken gaan staan.
Komend weekend hebben we 4 samenkomsten waar wij als team aan mee zullen werken. We weten niet precies wat we er van moeten verwachten, maar dat gaan we morgen ontdekken. Het wordt onze eerste keer praktijk. Ik ben benieuwd.

groetjes,

Carina

1 opmerking:

  1. Hee!

    Klinkt leuk! Op zich heb je dus wel veel vrije tijd of is dat niet zo?
    Ben benieuwd wat je van die samenkomsten vind en heel veel plezier in je tweede week!

    Groetjes,
    Danique

    BeantwoordenVerwijderen