dinsdag 10 november 2009

weer terug!

hallo allemaal!

Na een heerlijke week herfstvakantie ben ik weer terug in C7! De vakantie had ik hard nodig, er komt zoveel op je af. Even lekker in je eigen omgeving, vrienden bezoeken, naar je eigen gemeente. Ik heb ervan genoten maar ik vind het leuk om nu weer terug te zijn. Ik heb gisteravond even een gesprekje met Wim en Corrie gehad en dat was goed. Ik kan weer verder met mezelf en werken aan mijn valkuilen. Gister hebben we les gehad van Henk over de Hebreeënbrief en het verband tussen het oude testament en het nieuwe testament enzo. Heel interessant, nooit geweten dat de Hebreeënbrief zo mooi was.
Morgen hebben we de vvp-dag, ter ere van het 100 jaar pinkstergemeenten. Het lijkt me erg leuk, het is een dag met allemaal diensten zowel voor volwassenen als voor kinderen en jeugd. Wij mogen daar vooral praktisch helpen zoals met het opbouwen van de zaal en ik mag het koffiehoekje voor de medewerkers verzorgen. Ik ben benieuwd. En vrijdag tot zondag hebben we het herstelweekend België daar heb ik erg veel zinin. Lekker dicht bij de Heer zijn.
Verder gaat het hier zo z'n gangetje, we hebben aardig wat huiswerk en ik moet beginnen aan mijn eerste engelse preek, want ik mag spreken in Nepal in een vrouwensamenkomst. Een hele uitdaging!

Liefs,
Carina

1 opmerking:

  1. Hoi Carina,
    Ga je al binnenkort naar Nepal? Heb je bij C7 ook al gepreekt of ga je meteen maar over in het Engels?
    Pittig hoor. Zeker als je beseft dat Nepal nogal hoog ligt oftewel reine maar wel ijle lucht. Enfin dichter bij de Heer denk ik dan maar.
    Veel zegen bij je voorbereidingen.
    Frank Goessens

    BeantwoordenVerwijderen