dinsdag 18 mei 2010

Kidscamp!!

Hallo lieve mensen,

Het is erg lang geleden maar bij deze toch nog een blog van mij. Ik heb het hier enorm naar mijn zin en leer erg veel. Afgelopen weekend hebben we kidscamp gehad. Dat is een kinderkamp georganiseerd door BTC. Ik heb meegedraaid als leiding en had samen met 2 anderen een groep van 10 kinderen van 9/10 jaar. Je trekt dan 4 dagen lang intensief op met die kids, je eet met ze, helpt ze opstaan een aankleden, slaapt bij ze, doet alle spellen met ze en gaat met hun naar de samenkomsten. De kinder samenkomsten waren echt goed. Met veel interactie, dansjes, liedjes, verhalen, toneelstukken en bidden werd die kinderen iets vertelt. Het thema was Surf with Jesus! En de slogan: game over, power off, Jezus volgen is supertof! Kinderen komen al heel jong in aanraking met de computer, allerlei games enzv. Het doel van dit thema was om de kinderen te leren dat niet alles wat ze zien op de computer altijd goed is, en dat ze de "powerknop" ook uit kunnen zetten. We hebben ook nog voor de kinderen mogen bidden voor vervulling van de HG en voor problemen waar ze zelf mee kwamen. Als je hoort waar die kinderen mee zitten dan schrik je, de problemen zijn vaak erger dan wij denken. Het is mooi als je dan iets kan betekenen voor een kind. Al met al was het kamp fantastisch, ik heb er zelf ook veel van geleerd. Wel was het heel erg vermoeiend, twas erg koud en we sliepen in tenten dus de nachten waren erg kort.
De komende dagen lekker een beetje uitrusten.

Ik heb inmiddels een studie uitgekozen voor volgend jaar, het wordt de Pabo in Ede. Het schiet nu erg op, over 6 weken is C7 voorbij. Dat is aan de ene kant jammer maar aan de andere kant heb ik ook wel zin om met iets nieuws te beginnen namelijk de Pabo.

lieve groetjes,
Carina

1 opmerking:

  1. Hey Carina,
    Nog veel plezier de laatste paar weken!
    Cool dat je Pabo gaat doen!:) Ik hoop dat je het daar erg naar je zin zal hebben!:)
    Verder heeft een DTSgenoot van mij, Ward, jou horen zingen tijdens het Dynamiteweekend. Volgens hem heb je een 'patat van een stem'. (En dat is positief, want hij's een Vlaming:P)
    knuffel! Anike

    BeantwoordenVerwijderen