woensdag 13 januari 2010

meetings!

Gelukkig was ik na twee dagen ziek zijn weer beter, maar ik had helaas wel 8 seminars gemist.
maarja niks aan te doen. De dag daarna vertrokken we naar Kathmandu en vervolgens reisden we door naar het platteland. Dat was een geheel nieuwe ervaring, heel anders dan de stad. Het was heel mooi, maar ook wel arm. De huisjes zijn klein, de mensen eten buiten en overal lopen kippen en koeien enzo. Maar de sfeer is leuk. Moeilijk uit te leggen hoe het daar is, maar ik geniet van elke minuut. We hebben daar een conferentie gehouden, buiten. Aangezien de zon niet scheen was het best wel koud. De meetings waren goed. Het geestelijk niveau van de mensen daar was nog niet zo heel hoog dus WIm heeft vooral gesproken over vervulling met de HG, toewijding en natuurlijk genezing. Veel mensen kwamen voor genezing. We hebben daar voor gebeden, dat was erg mooi. Het leek wel of er geen eind aan kwam. Veel mensen zeiden dat ze hun pijn kwijt waren en er kwamen armen en benen gelijk. Helaas nog niet de doorbraak waarop we gehoopt hadden.
Ook hebben we wat met lofprijs en aanbidding gedaan. De mensen kunnen alleen erg slecht engels dus de teksten begrijpen ze niet altijd. Maar op het lied kings of kings hebben we een dansje en dat leren we dan de mensen. Ze vinden dat geweldig. Ook hebben we een nepalees lied ingestudeerd, wat we gezongen hebben.
De mensen vinden het helemaal geweldig dat je er bent en soms staren ze je dus ook lang aan. Ze vinden ons allemaal heel mooi, helaas zouden ze zelf het liefst een witte huid hebben. Wij proberen ze te leren dat zij even mooi zijn.
Ik vindt het heel erg leuk om de mensen te ontmoeten. Het is echt een wereld van verschil maar ik geniet ervan.
Na deze conferentie zijn we doorgereisd naar een stadje. Hier is ook een conferentie van 3 dagen. Vandaag was geweldig, de mensen kwamen los en we hebben gedanst en gejuicht voor God. Ook zijn er mensen spontaan genezen. En we hebben over mensen geprofeteerd.
Morgen ga ik de vlaggen introduceren en er wat over uitleggen. Ik heb er 2 meegenomen. Ik kijk er erg naar uit wat de Heer gaat doen hier.
Er gebeuren teveel mooie dingen hier om op te schrijven. Ik heb het heel erg naar mn zin en geniet ervan om God te dienen op deze manier.

Veel liefs,

Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten